torsdag 1 mars 2012

SUNSHINE...

Startade dagen med en date på Pace...Jeanette heter hon och
är den där tjejen som finslipar mina "magrutor" mellan varven...
Så fantastiskt att någon pushar på mig och får mig att prestera
mer så man inte står still och nöter med samma motstånd hela
tiden...TACK! Trodde hon drev med mig när hon föreslog 10
kilosplattan som motstånd men näääärå!!! Men tro det eller ej 
jag fixade det...Jea är redan inne på 15 kilosplattan och jag
känner en uns avund men nästa gång tar jag den!






Vi fick även agera statister då Lars Lööw for fram med kameran...
Huvudpersonen var en snygg blondin med stora löpsteg på bandet
och jag och Jea kopplade greppet om crosstrainern...Så håll utkik..
Ni kommer inte missa den bilden ;)


Starka Linda var oxå på Pace denna morgon...



Sen har dagen tillbringats sittandes på bron i steksol...Alltså VILKEN
dag! Hoppas helgen blir lika så man får bättra på fräknarna och ta en
löprunda i solsken...

Förövrigt är jag blondare än BlondinBella numera...HJÄLP!!!!!!!!!!!!!



Skinnjackan framplockad...Nu är det VÅR!!!!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar