söndag 4 mars 2012

Lördagsmys...

Utvilda efter en härlig sovmorgon så bestämde vi oss för en frukost
på byns hak...Därefter var det dax att hylla Elitgänget...Lite pomp och
ståt när grabbarna kom inåkandes på ett lastbilsflak...Coolt tyckte jag
och många kände nog av en rysning längs ryggraden...en rysning av
glädje att killarna efter 5 år fixade det...GRATTIS åter igen!
När vi stod där och lyssnade på alla fina tal så sa min sambo lite skämt-
samt att det röck i hans "hålla tal tarm" Sen utan vår vetskap så ropades
han upp på scen...Hahaha!!! Han blev lite ställd och trodde jag visste om
det men ICKE!




Blev en snabb tur till Hudiksvall efteråt...Lite mysfika på Café och strosa 
runt...Naturligtvis så kunde man INTE låta bli att ramla in på INTERSPORT...
Där hänger den...Jackan som jag bara MÅSTA ha!!! Rosa o sååååå läcker 
men tyckte att 800 spänn var saftigt...Bestämde mig för att inte köpa den men
skulle bara prova den ändå...SÅLD! Så det kan bli ;) Väl vid kassan så säger
tjejen -Det här är en kampanjvara så det blir 200:- rabatt... YES!!!! Nöjd och
glad for jag hem med mitt inköp som ska sätta färg på tillvaron...

PumaJacka...



Kvällen bestod av grillning o goa vänner och ett glas rött...Att äntligen
få känna smaken av grillat var en ren fröjd för gommen...Lite lustigt var
dock att grilla i mörker o djupsnö men vad gör väl det? :)


Grillmästaren som här inte har en aning om att han ska hamna på min blogg....














Misha..Peter och Anders...






Summerar denna helg med ett ord UNDERBAR!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar