lördag 31 mars 2012

ALTANMYS....


Gissa hur jobbigt det var att stiga upp ur sängen just den här morgonen...
Fick lämna min sambo för en dag på simhallen...Men vilket lugn man har
haft inombords när man visste att han fanns hemma med barnen och man
slapp känna dåligt samvete för att man inte är med dom när det är helg...
Turen hem från en arbetsdag brukar gå undan men idag stannade jag till
och hälsade på en vän...Härlig känsla att slippa stressa...

Väl hemma så drog jag direkt på mig träningskläderna för en härlig löptur
i det underbara solskenet...Stannade till på Pace och körde lite styrka och
mage för att sen fortsätta hemåt...


Sugande magövningar med 15 kilosplattan...



Kom hem och hela huset doftade mat! När hände det sist??? Misha och Lea 
hade fixat Tacos...Uppdukat på nystädad altan...Nästan så jag måsta nypa mig
i armen ;) Att något så enkelt som att äta middag med sin familj är väldigt STORT
för mig nu...Lyckoruset bubblar runt i hela mig...







Tände sen brasan och MASSOR av ljus och bestämde oss för att avnjuta
kvällen på altan...Så mysigt med en sprakande brasa och få sippra på ett
glas rött...





















Ha en underbar lördagkväll för det ska vi ha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar