onsdag 14 mars 2012

Klick Klick Klick...


Gjort ett ryck som städerska på jobbet idag och nu väntar den efterlängtade
ledigheten som redan imorgon ska spenderas i Järvsö med fina vänner och
deras underbara barn...Hoppas på MASSOR av sol!!!


Plingade till i mobilen under dagen...Varor att hämta ut på Matpunkten...Man
blir genast förväntansfull och håller tummarna för att allt ska passa så man slipper
ogillande returer...Tråkiga kvällar så blir det lätt att man motionerar fingrarna med
några Klick ;) Det är så himla enkelt men kostsamt i slutändan...Denna gång så
slutade jag efter tre högerfingersklick...Blev jag nöjd? OM jag blev!!! VILKA
underbara färger... Pumajackan är to die for! Dom coralloranga brallorna invigdes
redan ikväll och fick godkänt men dom svarta fick högre betyg då dom satt som
ett extraskinn på benen...Kan verkligen rekommendera dom om man inte gillar tights
 med hård resår som spänner i midjan...


Jacka Puma 799:- SOC tights Stadium 249:- Under Armour tights 449:- Stadium
















Finns även i två LÄCKRA färg till...Klicka hem vettja!























Nöjd o glad!


18.00 hade jag en joggdate med finaste Annis...En äventyrstjej ut i fingerspetsarna 
som var sugen på ett träningspass och behövde någon som pusha på ;) Hon brukar 
jogga men inte så ofta och inte så långt...Men ikväll så fick hon nypa till med 5 km rakt 
av och tjejen fixade det hur lätt som helst och verkade nöjd efteråt...Sen blev det mag-
övningar som lär svida rejält runt eftermiddagen imorgon och mitt tips till henne är att 
hålla sig från skratt o absolut inte nysa eller hosta ;) AJ! AJ! AJ! Vill tillägga att Annis
var tjejen som körde mig upp till akuten mitt i natten då jag fick min fot uppskuren av
ett vinglas på en 30årsfest... Redan då visste jag att hon var genomgo...Hon väntade
till allt var sytt o klart och körde mig hem :) Tack igen och bra jobbat ikväll tjejen!




Efter träningen så var jag in till Pinglan Veronica och tjattra ...Ville köpa en Sub Räkmacka
men tyvärr var inte bröden färdiga så jag ratta mot Dellan och inhandlade tekakor, räkor,
dill, citron mm och fick kavla upp ärmarna och fixa dom själva...








Take Care! :)




3 kommentarer:

  1. Rackarns vad snygga kläder! Du kommer ju lysa upp Ljusdal som en snygg vårtjej :D kraam

    SvaraRadera
  2. Vart finns den där jackan? Har letat överallt, men hittar ingen :( snälla svara i min blogg så jag inte missat svaret :)

    SvaraRadera