tisdag 27 mars 2012

Förnyelse...

Ägnade fyra timmar till att färdigställa bytet av hissgardinerna i köket...
Bör tillägga att där ingick 57 minuters telefonsurr med Jea och 24 med
Vickan så alltså tog själva bytet två timmar och trettionio minuter...
Stryka stryka stryka, skruva, svära lite och sen så var det klart men nöjd
vet jag inte om jag blev men antar att grannarna blev det efter 4 år med 
samma gardiner :) Från svartvitrandiga till vita...STOR omställning för fröken 
Lundh som har lite svårt när förändringar sker...Kändes som den vita gardinen
tappat färgen lixom...Barnen säger som ALLTID -Du vänjer dig mamma!!!


Hissgardin Åhlens 349:-



Fick två mess idag...rätt så "dyra" mess...Min Haglöfsjacka hade nått fram till
Ljusdals Motor och mina läckra pjux låg nere på OK Q8 och väntade på att
hämtas ut...HELNÖJD blev man och skorna är så härliga att ha på sig...Lite
barfotakänsla när det knappt finns någon sula...Dom ska ta mig runt på långa
promenader längs Barcelonas outforskade vägar och då menar jag förstås gång-
vägen mellan butikerna ;) Förresten har jag kollat vädret där nu och bikinin följer
med till 17+ och SOL!!!





Lite mörkare i verkligheten...










New Balance Sportamore...


17.15 plockade jag upp en underbar tjej vid namn Annis...Tjejen som överlevde
mitt spinnpass förra tisdagen och som åter igen utsätter sig för ett hjärtstillestånd ;) 
Hon körde på hårdare ikväll när hon fått lite mer kläm på hur allt fungerar...Och hon
lever än...Sen var det dax för kaffe sittandes brevid Annis som börjar bli grym på att
dänga muskelcellerna i magen...Idag fick hon öka på antalet för jag är livrädd att hon 
ska vakna och inte känna att hon träffat mig ;) Pressade henne helt enkelt lite extra 
för att vara helt säker på att hon ska få govärk imorgon..




Carina och Annis kör på...



Annis kör "MountainClimb"...





Stolt "PT"...




Imorgon väntas jobb och klockan tjular innan sju...HELP!!!


Gonatt!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar