tisdag 20 mars 2012

Från färg till svartvitt...








Precis så känns livet när man skadar sig och inte får göra det man mest brinner
för TRÄNA!!!

Vaknade av ömmande rygg och illamående...Sömnen under natten var si så där för
när man skulle vända på "steken" så var det med ett AJ!!! Ringde genast Stig Larsson
för en massage och som tur var så fick man komma direkt...Diagnosen var en låst kota
som fick muskeln att krampa men efter 45 minuters knådning så löste den sig och jag
kunde vrida mig betydligt mer än innan men känner av sträckningen än...

Bör ta det lite lugnt i två dagar med styrkan men mina ben är det inget fel på så dom
beger sig till Färila ikväll och trampar på i vanlig ordning :) Fick även hoppa upp på en
elektronisk våg som kör en kroppssammanställning...Den mäter kroppsfett på in och
utsidan, BMI och muskelmassan...Blev positivt överraskad av resultatet och bara det får
mig att friskna till snabbare :)

Kvällen igår tillbringades liggande i soffan med datorn i knät och man såg en hel del tv som
det sällan finns tid över för..Rätt skönt att bli uppassad av Julia som erbjöd både massage
och god fruktkeso...Men lite frustrerad när uret stod på 19.00 och jag visste att brudarna
stod redo för en långtur nere på kyrkparkeringen...20.00 kunde jag börja andas igen när
jag visste att dom var i mål ;)


Allt för sin mamma...Tack Julia!






Toppa med färska hallon...oslagbart GOTT!



Just i detta nu har jag ringt min sambo och bestämt att vi hoppar Thailandsresan...
Känner att det blev med för kort varsel...Lite enklare var det att fatta beslutet när
Lea inte ville och jag själv är en aning flygrädd men nog VILL jag ha sol o värme...
Kollar istället på en resa till Barcelona i april...Misha och Julia är sugna på att se 
fotboll medans mamman och den andra dottern gärna lapar sol på stranden...
Sen har vi våra TRE bokade veckor till Turkiet som jag ser fram emot...Tredje året
i rad vi väljer att bo på Hotell Concorde...Kan tyckas tråkigt men vi TRIVS så
himla bra där men dock bestämt att förnya oss nästa år...


Nu ska jag fortsätta att ha min raklånga position i soffan och samla krafter för kvällens
spinneri och ska plocka upp min träningskompis Annis på vägen för hon har bestämt
sig för att prova på spinning för första gången i sitt liv...Hon kommer få jobba, SVETTAS
och ha det skoj!!!


Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar