torsdag 8 mars 2012

Internationella kvinnodagen...


Ett leende infann sig denna morgon trots gråmulet väder...Blev påmind
redan vid tidiga timmen att jag är en kvinna...Ett sms med ett grattis från
en vän...I Ryssland så är denna dag stor och firas på ett helt annat sätt än
här i Sverige...Min sambo är väldigt noga med att blommor levereras och
jag sitter varje år och försöker lista ut vilka blommor, vilken färg nästan så
att jag försöker lista ut vilken tid dom anländer ;) Så ett STORT grattis till
kvinnofolket idag!

Medans vi ändå är inne på gratulationsbanan så ska jag passa på att tala om
att Olle Berndt Haglund i Tallåsen fyller "ett finger" idag...Han är den absolut
SÖTASTE ettåringen ever...Han är så där underbart go o glad och så där härligt
knubbig så man kan inte se sig mätt på pojken...Så vi säger GRATTIS till honom
oxå!


Så här söt var han redan vi 6 månaders ålder...


Nu ska jag invänta blommor och en jobbkväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar