lördag 10 mars 2012

"Aprilväder"...


Arbetsdag nummer tre och SAKNAR mina sovmornar nå kopiöst!
Dagen på simhallen var som alla andra...Kränga toast, brygga hundra
kannor kaffe och serva kunderna på bästa sätt...


Lugnet före stormen...











Min kollega Carina...



Blev en timme i gymmet för att pusha o hjälpa träningsvillga kunder...
Uppdaterade täningsprogrammet med Carina G och sen ville även
Carina O testa på mina övningar med fria vikter så vi körde igenom
allt och tror hon kommer känna både på det ena och det andra stället
imorgon trots att hon är vältränad ;) Roligt var att samtidigt stod Chatarina
brevid och tränade och gissa vad? Jo där fanns ett papper hon följde och
gissa vad igen? Det var mitt träningsupplägg som hon kopierat av! Så KUL
att att man blir inspirerad och vill testa mina tips o ideér...




Carina och Chatarina formar axlarna...







Göransson kör svidande utfall...













När dagen nått sitt slut så var jag ivrig att komma hem och ÄNTLIGEN få
snöra på mig löparskorna för en härlig runda i underbara plusgrader...Väl hemma
och ombytt o redo så händer det som inte får hända...SPÖregn med inslag av snö
och storm!!! Gick in igen o deppade...Men drog ner på gymmet och körde kondition
på Crosstrainern, löpbandet, rodden och dragmaskinen men jag VILLE springa ute
i det fria...Körde på med styrka i lagom dos då jag imorgon river av ett efterlängtat
pass BodyPump och bör ha krafter för att utmana mina fantastiska deltagare....


Kvällen bestod av Tacobuffé med mina tjejer... Melodifestivalen och en utsökt
Pannacotta...











HEJA LOREEN! Klockrent bidrag till Eurovisionfinalen men sörjer inte om Molly
representerar Sverige...


Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar