söndag 18 mars 2012

Energifylld helg...




Lördagmorgon och klockan tjöt redan vid 07.30...Fröken Ohlsson
ville ha mitt sällskap för en heldag i Hudiksvall...Första stoppet blev
på OK Q8 för morgonkaffe och lite tjatter med en arbetande Jeanette...
Stopp nummer två blev efter Gryttjen för att sörpla slut på kaffet i sol-
skenet...Så skönt att inte stressa utan bara göra det man känner för...

Mys i solen...


Dagen i grannstan var helt underbar...Käkade lunch på Jambos och så skönt att
få sitta och bara prata och vi gled in på vår inbokade Stockholmsresa som börjar
närma sig...Guuuud så vi längtar! Vi är fyra tjejer som bokat hotell två nätter och
ska shoppa, mysa,käka gott och jaaaa lite party oxå! ;) 4 "bönder" på Sture...

Blev en fika inne på Guldsmeden då vår vän Camilla dök upp...Mer tjatter och
mer klingande skratt...Är så glad över dessa vänner som betyder ALLT för mig!

Blev lite shopping oxå men klarade även denna gång att inte få med mig tränings-
kläder hem :) Blev ett par snygga blå chinos och en ursöt röd topp med prickar på...
Sen håller vi på att renovera och kakla om vår gästtoa och passade på att köpa nått
uppfräschande att sätta på handfatet...



Topp Lindex 199:- Chinos HM 199:-










Köpta på HM och doftar Vanilj ca 120:-


På kvällen fick vi besök av Ulrika och Wera...ÄNTLIGEN fick vi se
Gladiatorerna efter alla lördagar med "Mello" Vi fixade en marängswiss
och bra mös i soffan...


Glada Tjejer...
















Söndagen fick man sova lite längre...Men hade lovat en löptur med Jea så det
var bara att häva sig upp...Slafsade i mig en yoggi och en halv kopp kaffe och
slängde mig i bilen till fröken som varit uppe sen 07.00 och käkat sin vardagliga
morgongröt ;) TRÖTT JAG BLIR ASSÅ!!! Men jag hade ju fått 30 minuter att
ladda på...TACK! Jaja...kände mig genast piggare när man fick se Jeas leende som
smittar av sig...Vi tog en härlig jogg på 10 km och dagen kunde knappast börjat
bättre då man känner sig så NÖJD efteråt...TACK Jea för en lång prat/skrattstund!




Laddade coola brudar i coola brillor...





Nöjd efter långtur...








Anna fina Anna fyller år idag...Hipp hipp hurra till henne! Blev en tur upp till
Tallåsen med presenter...Fikade och mös på bland alla barn och vuxna men
fick bli en snabbvisit då jag skulle köra BodyPump på kvällen...


Härliga barn och Alva valde att var tomte idag...





Söta Felicia var oxå på kalas...




Gofisen Olle...




Malin med "bäs" i magen...



Kvällens BodyPumppsass var AMAZING!!! Såååå mycket folk och själva känslan
blir total...Dom har utvecklats enormt och vi har nu lite drygt halva terminen kvar
och hoppas innerligt att dom håller i hela vägen...Ville ta ett foto på mina grymma
deltagare men nästan hälften blev lite skraja men lyckades fånga ett gäng...


Härlig gäng!


Nu som vanligt slappa i soffan och ladda för en morgonjogg med Annis, Anna och
Jea och sen in och köra styrka på Pace...Ska bli så skoj!!!


Ha det gott!




















2 kommentarer:

  1. Skulle rekommendera att ni går ut på Collage, Spy Bar eller Rose när ni ska ut i Sthlm! Det är få gånger man har roligt på Stureco om man inte är uppe på V.

    SvaraRadera
  2. Oh si där ja! TUSEN tack för den infon! Spy Bar låter coolt ;) Vi glömmer Sture o kör dina rekomendationer :)

    SvaraRadera