måndag 5 mars 2012

Min vän gör mig STARKare...

Tanken var en löptur med tjejerna ikväll med när jag fick känningar
i bröstet och halsen så valde jag att haka på Jeanette och köra styrka
istället...Fast om det blev ett lungare val vet jag inte för den bruden ska
numer varje gång öka vikterna...Jag tror banne mig hon fått mig starkare..
ja det har hon och det tackar jag för! Så jag rekomenderar er att hitta en
träningskompis så man pushar o peppar för det ger resultat...


Kvällen har tillbringats i soffan och hoppas nu att det som svider i bröstet
är borta imorgon för då bör jag vara pigg för på schemat står TVÅ pass
spinning...


Kvällsmål...Keso med en massa frukt o bär o nötter...

2 kommentarer:

  1. mm så där gott kvällsfika hade INTE jag tid att göra. :) jag var såå sugen och hungrig :) Så himla kul att köra med dig på Pace.Det ska vara kul att träna! man får inte glömma att ha kul mellan varven ;) Men du är så grym med dina vikter! jag är impad av dig! Men du! Passa bulorna i sidorna :D hahahaha Hoppas nu att du inte blir förkyld! kram kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Jea o kan bara säga detsamma! Ja nog har vi skoj under passen o alla skratt gör så d blir äkta träningsglädje :) Hahaha!!! Ja jag ska passa mig för "bulorna" på sidorna ;) Kram!

    SvaraRadera