fredag 9 mars 2012

Abstinens...


TVÅ hela dagar utan träning och det kryper i kroppen...Men jag bestämde
att helt avstå då jag behöver återhämtning och nya krafter...Men imorgon
blir det en löptur och ett besök på byns gym och då blir det påfyllt men nya
endorfiner i min abstinensfyllda kropp ;)

Dagen har spenderats på simhallen från tidiga timmen till sena eftermiddagen...
Valet att stanna vid Thaivagnen var lätt då jag inte hade ork att ställa mig vid
spisen...Riktigt gott kan jag lova och med proppfyllda magar så styrde vi upp
mot Tallåsen för att gratta killen som förgyllt vårt liv i ett år o en dag...


Vimpel gjord av Pernilla Landstedt...


Födelsedagsbarnet hade bestämt att sova extra länge ute i vagnen den här
kvällen då han förmodligen var helt slut efter gårdagens ståhej...Men vi firade
ändå...Och herregud vad det dukades fram...Anna är svaret på allas våran 
Leila...Bestämde att smaka på allt men fick ge upp halvvägs då jag försattes
i någon form av "sockerkoma"...Men en nyvaken Olle fick mig att återgå till
ett normalt tillstånd...normalt och normalt...hamnade i en förälskelse istället..
Pömsig med röd näsa o rosiga kinder så kan man inget annat bli än just förälskad...




Olle och pappsen...













Strax innan "sockerkoman"...


Kvällen avrundas med ett glas rött och The Voice och laddar för en
ny dag på simhallen...






Trevlig fredagkväll där ute :)





2 kommentarer:

  1. Med ett sådant mumsigt kakbord förstår jag sockerkoman hi hi
    Är det god thai mat som finns i "vagnen"??
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hur GOTT som helst Maria! Vi beställde kyckling med nudlar o grönsaker o friterade JÄTTEräkor o kalaset kostade endast 120 spänn! Prova o lovar du gillar d...Kram

    SvaraRadera