lördag 24 mars 2012

Saturday...


Sovmorgon är SKÖNT men inte med huvudvärk from hell...Tror
värken kommer från skadan i ryggen då jag går och spänner mig..
Ska se till att få musklerna uppmjukade imorgon om jag inte blir
bättre...

Idag har det varit mamma och Lea dag...Tog en fika och det är så
mysigt att bara få sitta och lyssna på hennes tankar och funderingar..
Kan se på denna underbara flicka med ett hjärta av guld och känna
mig så stolt över att hon blivit den hon är...

Var in på Bokhandeln för att köpa M-O Tångrings bok LIVET -en
kamp med många möjligheter som jag ska börja läsa ikväll...Hittade
även en Träningskalender där jag ska börja skriva upp en summering
av veckans träning m.m..Kan va intressant att se tillbaka och jämföra
utvecklingen...


Ögonskugga i härliga toner shoppades oxå...



Blev åter igen en tur till Sportia för att kolla in skorna jag vart sugen på...Till Leas
förtvivlan så ändrade jag mig och beslöt mig för en annan modell...Hem till datorn
och klickade en beställning på exakt samma sko fast till 20% rabatt på Sportamore.se...


New Balance...


Lea bestämde att vi skulle äta hennes favoritmat (fyllda snitslar) idag och mamman gör ju
allt för sin tjej så vi drog och handlade och sen satte vi igång med matlagningen...


Barnens fyller jag med ost och skinka och mina med lufttorkad spansk Serrano skinka och gräddädelost...




Banka ut och fyll snitseln och vik ihop och på med grillkrydda och grovmalen svartpeppar...





Var generös med ädelosten...






Redo att stekas...




Klyftpotatis med olja, grovsalt och timjan...




Beasås och vitlökscremefraishe är gott till...











Nöjd tjej...


Såg fram emot lite träning idag men min värk i ryggen stoppade mig och vilar och
laddar för morgondagens Pump istället...Nu sänker vi träningskorten hos Gymmix
till 500kr så ni som inte redan köpt ska absolut passa på för halva terminen återstår...
Välkomna imorgon kl 18.00 på ett pass som heter duga ;)


Ha en härlig lördagkväll!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar