onsdag 7 mars 2012

Underbara dagar...

Önskade det var sportlov alla veckor för det här med sovmorgon
bara ÄLSKAR jag...Nyss vaknat och fått i mig mitt morgonkaffe
och mår oförskämt bra..Ska ta mig ut i solskenet och fånga dagen 
precis som den kommer...

Tisdagen bestod som sagt av två pass spinning...Första gruppen var
ungdomar från Fritidsgården och jisus vad dom imponerade på mig!
Många hade aldrig spunnit men dom fattade grejen o lyssnade så det
var inga problem men nog var dom helt slut innan timmen var över men
det är just precis så man ska vara efter mina pass...Man ska liksom
vakna dagen efter och känna att man träffat fröken Lundh kvällen innan ;)
Vila får man göra hemma men 60 min med mig o då är det 110% som 
gäller och inget annat!

Andra passet var mitt ordinare tisdagspass...Som vanligt jobbar dom på
o sliter som tokar...Vi vred upp motståndet lite extra så kvällens bonus-
låt uteblev men kanske blir två av dom nästa vecka...vi får se ;)

Sen hann jag med en snabbdate med Jeanette...Jobbade på med överkropp
och mage och vi körde några nya övningar (Nya för mig iaf för Jea har
superkoll på övningar hon) Fick många skratt när jag skulle upp på bollen
men med lite extra konsentration så lyckades jag till slut medans Jea rullade
bollen som om hon inte gjort annat i sitt liv :)

Bjussar på lite bilder som tips på övningar...


Utgångsposition...




Rulla in bollen...




Utgångsposition...




Rulla upp...




Pushups med hanteldrag...

















Situps på boll...








Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar