fredag 30 mars 2012

STORA dagen är kommen...








Vaknade och kände att hela kroppen var fylld av LÄNGTAN...
En längtan så STOR och som inte kan beskrivas med ord...Man
har inte tillåtit sig att känna efter då man varit rädd att bryta ihop...
Men jag har alltid fixat det och så även denna gång...

Som alltid blir man tårögd när han kliver innanför dörren och man
vet att han blir kvar mer än några dagar...Nu har vi massor att ta
igen och lovar att är det nått vi ska göra så är det just det...Vi ska
få vara en familj precis som alla andra och bara njuta av varandras
sällskap...

Ser fram emot vår resa till Barcelona då vi får kvalitetstid med våra
barn i en hel vecka...Sola, bada, fotboll, nöjesparksbesök och bara
få umgås och inte ha några måsten...Så glad att vi stod över resan till
Thailand med laget då vår tid tillsammans är dyrbar...

Jag är så underbart LYCKLIG och GLAD över att jag har dom i mitt
liv...ÄLSKAR är ett stort ord som passar in då jag tänker på min familj...

































Dessa godingar gör mina dagar...ÄLSKAR er!!!


Ha en mysig fredagkväll...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar