måndag 26 mars 2012

En GULDdag...


GULDgrabb...




Ställde klockan för här skulle man inte missa kärlekens final...Loggade in på
Live score kl 11.00 för att få rullande uppdatering om läget i öst...Såg helt ok
ut i första halvlek men sen hände det som INTE fick hända...Kazan drog ifrån
och vid ställningen 7-5 så for laptoplocket ihop med en JÄKLANS smäll!!!
Jag körde en reportar fula svordommar och önskade att matchen spelades om
och spelades rätt! Jag och Julia deppade och tyckte synd om våran pappa...

Var snabb att skriva ut min sorg på Facebook och sen kom Vickan på besök...
Beklagade mig över läget o plötsligt ringer sambon...Lyfter luren och hör sambons
glada hej och tänkte att nu struntar han i förlusten och är bara glad att allt är över
och att han får komma hem...Jag skyndar att säga -Så tråkigt att ni förlora och att
jag var ledsen...Det blir tyst i luren i någon sekund och sen hör jag -Mäh vi vann ju!
Jag tappade hakan en decimeter och sa VA!!!??? Skrek så Vickan höll på ramla bak-
länges ;) Från "sorg" till total lycka på några sekunder...Kan sånt här hända?

Tror känslan över segern blev större än om jag sett att dom vunnit på en gång...
Frivolter var inget alternativ med min dåliga rygg men ett glädjerus har infunnit sig
i kroppen kan jag lova! GRATTIS Misha och Dynamo!!!



4 assist o ett mål från 66an...



Sen var det dax för final nummer två...Bänkade i soffan såg vi Saik sopa hem
guldet för andra året i rad...Självklart höll man på alla fantastiska grabbar man
lärt känna...Kommer ihåg förra årets SMfinal och då fick jag och min sambo
äran att dela "guldglädjen" med det sköna gänget...GRATTIS till ER!!!



GULDgänget....



Efter all guldhysteri så var det dax att landa i verkligheten...Pump stod på agendan
denna kväll...Tog med mig dottern för ett svettigt pass...Så himla SKOJ att salen
fylldes med träningsvilliga deltagare fastän solen strålade utanför...Jag fixade passet trots
ömmande rygg och känner att jag inte blev sämre så nu hoppas jag på en dag utan värk
imorgon så jag kan köra fullt ut :)




Gulden gjorde oss lite crazy...


Gonatt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar