måndag 19 mars 2012

Veckans första dag...



Vaknade upp och såg snö!!! NEJ! NEJ! NEJ! Inte bara snö utan även storm och
noll sol...Ganska snabbt så sjönk lusten till en härlig morgonjogg och den ställdes
in och alla var nöjda med det beslutet...Men Jea och jag drog på Pace och körde
järnet...

Bestämde oss för att köra maskinerna för en gångs skull för vi behöver variation
men vi gillar övervåningen bäst ;) Men ett varv där nere blev det och vi puckade
på säcken rejält...






HÅRDA slag från högern...




Fokuserad...




Lika STARK i sin vänster den bruden...Man riktigt ser musklerna in action!














Avslutade med styrka på vår ÄLSKADE övervåning och vi beslutade att öka vikten
till 20 kg på hanteldrag för rygg...Vi körde igång och gjorde färre repitationer och det
gick hur bra som helst tills Carina gjorde nått HELT FEL! Kände det högg till i vänstra
ryggsidan när jag var klar och sen blev det bara värre och värre...Som en nackspärr
fast den sitter i ryggen..Det första jag tänkte...JAG HAR JU LÖPNING IKVÄLL!!!!
Inser nu att det är kört när jag knappt kan vrida mig åt vänster men det satt långt inne att
erkänna det för mig själv då jag verkligen ser fram emot måndagkvällarna med gänget...
Men jag vet dom sliter för mig med och HOPPAS dom får STARK motvind ikväll så
dom får kämpa extra hårt ;)




Min kväll kommer inte se ut som andra...Raklång i soffan och jag och Julia har bestämt
att middagen får bli en MexicoMacka då Lea drar på hockey till Gävle...Blir jag inte bättre
så blir det massage imorgon och om jag orkar så får jag ta en tur ner till Pace ikväll och 
däcka i stolen som får knåda min ömma rygg...Just nu ser det mörkt ut och gillar det inte
alls men jag är som ni redan vet en stor optimist så imorgon efter en natts vila och 
avslappning så är jag fit for fight lagomt till spinningpasset i Färila ;)

Några Ipren och lite sova nu...









3 kommentarer:

  1. Håller en tumme för att du vaknar och hoppar upp som en gymnast ur sängen i morgon.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!!Hälsningar Malin

    SvaraRadera