onsdag 21 mars 2012

Svartvitt börjar ta färg igen...






Jag ÄLSKAR färg och den börjar åter igen sakta men säkert träda in i mitt
liv...Visst är jag öm, stel och små ilningar sprider sig från nacken och neråt men
allt är som natt och dag om man jämför med då jag vaknade upp på tisdags-
morgonen...

Envis som man är så hoppade man upp på biken igår och tro det eller ej men
INGA problem! Men tog det lugnt och lät mina deltagare slita desto mer...

Efter passet så pressade jag Annis på några goa magövningar...Själv satt jag
och njöt sörplandes på en kopp kaffe och skrek några pushande ord mellan
klunkarna...HELT säker på att hon åter igen får VÄRK from hell ;)

Annis har som mål att "deffa" lite då hon är STARK i grunden och har rejäl
styrka i både ben och armar...Så efter att testat mitt "mördarpass" i spinning
och överlevt så vill hon åter igen hoppa upp på sadeln och tokköra med mig
igen nästa tisdag och inget gör mig gladare!









Härligt att bruden ler när hon plågas...




Pustar ut och är nöjd...





Mailen haglar in och inget gör mig GLADARE! Så ett STORT tack till var och
en som gör så att man bara vill skriva och inspirera mera...Som jag sagt tidigare
så är det underbart om jag lyckas nå fram och sprida energi och få er att inse att
träning gör en såååå gott...Lägger ut ett av mailen som damp ner förra veckan...
Sånt som gör en så jäkla HAPPY!!!!! Tack rara du!


Hej. Måste bara få säga till dig att du utstrålar sån energi och träningsglädje. Blir så glad och inspirerad av dig trots att jag aldrig ser dig  hur kan det komma sig... hm..  jätte härlig blogg. Tack vare dig har jag bestämt mig. 10 kg på 3 mån. Jag hoppas jag klarat det. Det är vad jag har kvar sen grav. Tack för att du fick fart på mig 


Ikväll försöker jag ta mig till Pace för att känna av kroppen men undviker vissa
övningar och fokuserar på kondition och ben...

Ha en UNDERBAR dag alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar