torsdag 15 mars 2012

Fångat dagen...

Med Solsken i blick så styrde vi..Jag Anna Olle och Tilda mot Järvsö för
att möta upp Ida och söta Felicia...Bestämde i bilen att en räkmacka
skulle det då rakt inte bli när jag ätit TVÅ stycken 13 timmar tidigare...
Satte mig vid bordet och in kom min...Ja just det RÄKMACKA!!!
Det är nästan kriminellt att INTE beställa en sån när man är där så 
jag körde på den laglydiga sidan och kan meddela att istället för kräk-
mätt så blev jag RÄKmätt! Nu kommer det nog ta ett tag innan jag ens 
rör skaldjuret...

Min efterätt blev en halv morotskaka då jag sopa i mig den ena delen före
maten...Ett under att jag kunde stoppa vid halva då det oftast brukar vara någon 
smula kvar...Det var såååå söt och go nästan lika som Olle och Felica men
dom slår alla bakverk i hela världen dom sötnötarna...

Felicia bakom en hög räkor...






Olle mumsar...









Anna och Olle...




Finns ingen sötare pojk i hela världen...




Ida och Felicia...





Fortfarande en hel morotskaka...








Älskar den här grabben...


På eftermiddagen drog jag och älskade Lea ner på byn för tjejen ska ju på klass-
disco imorgon...Outfiten är spikad men fötterna hade tydligen växt under vinter-
halvåret så alla "discopjux" var körda...EN skoaffär i Ljusdal..Det är ju LÖJLIGT!
Hit med Din Sko och Scorett...Näää istället öppnas en tredje blomm/inredningsbutik!!!
Blir säkert bra men det finns ju redan...Hur som helst så hade hon endast 2 par att
välja mellan och till mammans förtjusning så valde hon dom med en röd prislapp på...
Nöjd dotter och nöjd mamma helt enkelt :)





Lea som kollat på" Mammor o minimodeller" intog genast handen på höften pose...






Kvällen spenderades på Åsen där vi träningssugna rev att ett svettigt pass Pump
med finaste Camilla...Själv utmanade jag och slängde på lite extra på vissa övningar
så imorgon hoppas jag att den där härliga träningsvärken visar att jag lagt på och tagit
i på gränsen till sprickfärdig ;)


Susanne och Anna-Lena rev av sitt CxWorx innan o till min förtjusning så hade
vi nästan samma outfit utan att ens veta om det...Så det måsta givetvis fotas...




Vilken trio ;)



Ha det gott!
















1 kommentar:

  1. Shit vilka välhängda pumor, snyggt med orange!
    /Ulrica

    SvaraRadera