tisdag 27 mars 2012

Fullt ös...


Vaknade av att Tomas Östberg kom inrusandes med golvplattor i högsta hugg...
Satte mig i sängen och frågade vart barnen var? Han sa att klockan var halv nio
och att dom förmodligen var i skolan...OPS!!! Inte hört larmet och mina fina tjejer
lät mamman få sova men grejen var att just den här dagen så MÅSTA jag upp..
Lovde min vän Camilla en tripp till Åhlens i Bollnäs för att inhandla lite nytt till deras
tvrum...Hon brukar anlita mig som "Lulu Carter" ;) Älskar att få inreda...Köpte ny fräscha
hissgardiner i vitt, Kuddar, krukor, lampskärmar och en korg...Efter lite skuvande och
fixande så vart vi båda nöjda...Själv inhandlades endast hissgardiner till köket...





Kuddar från Åhlens o roskudden från Rusta...





Förvaringskorg Åhlens...












Krukor Åhlens o lampskärm Rusta...




Betongljushållare Stuvboden...


Kvällens höjdpunkt LÖPNING!!! Så härligt att vara skadefri och äntligen få
njuta av våran runda på 10 km...Blev så glad över att se Mia Silver komma och delta...
Hon saknade oss och vad gör hon...jo cyklar varvet med oss...Kul att du kom och ses
nästa måndag! Du är en figther! 

Lägger ut två foton men hade besök igår och någon lyckades ställa om skärpan på min
kamera ;) Men ni kan nog gissa er till vilka som finns med på bilderna...


Ninni, Jeanette, Malin,Emma,Maria och Annika...





Nöjda tjejer efter milen...

Efter löpningen så drog jag och Jea på Pace och körde mage och överkropps-
styrka och kan nu meddela att ryggen är helt ok! Vill förresten passa på att ge
extra beröm till henne som höll vårt tempo på milen och fixade det galant fast de
sista 500 metrarna fick jag skrika och pusha för att hon inte skulle ge upp...Vilja
av stål i den bruden ;)


Nu ska jag stryka mina nya hissgardiner och göra vårfint i köket och imorgon tar
jag med mig min goa vän för en tur ut i skogen för att plocka björkris som ska 
pyntas med ljuva vita dun...

Gonatt!









2 kommentarer:

  1. Ja ! jösses vad tungt det var sista biten!!!!!! Tack för din peppning Gumman ! jag skulle gett upp annars :P ahahahahha men det är lite svårt när man har en som man hör i vänsterörat:Du kan inte ge upp nu sista 400 meterna .....du är bra ...fan vad grymm.... öka... andas..... hahahaha Måste bara säga att du är GRYM Carina! Kläm påre! <3

    SvaraRadera
  2. Tack för att du uppskattar min peppning...TACK fina du <3

    SvaraRadera