onsdag 7 mars 2012

En dag med känslor...

Fortsätter att slita ut lakanen men den här morgonen var inte dom andra
lik...Lite nedstämd som man kan bli ibland men hittade inte anledningen..
Släpa mig upp och såg mig i spegeln och bestämde mig för att lägga ner
när jag ändå inte fann svaret till mitt "morgondepp" In i duschen och kom
ut piggare och gladare...Att lite vatten kan få en på bättre humör...

Satte mig ner med en stor kopp kaffe för en stunds morgonbloggning..
Ganska fantastiskt att se på statistiken...Har redan runt 500 besökare om
dagen och är nu uppe i 20 000 besök...Tänkte innan man började blogga
att man kanske inte skulle få några läsare och skulle dom ens gilla det jag
skrev...Men idag har jag fått så många mail, inlägg och underbara följare
kommer fram och säger så positiva saker så man kan inte annat än bli rörd...

När humöret letat sig uppåt så bestämde jag mig för att ta en tur ner på byns
galleria för att köpa mig något vårsnyggt och nu pratar vi INTE träningskläder...
Då jag i princip lever i tights, linnen, sportbh och mysballor så var det dags att
uppdatera min garderob...Där stod hon... Paulina... och var helt redo att hjälpa...
Och hjälp fick jag och gick därifrån nöjd men några hundralappar fattigare...
En färgglad uppsättning för en helt ok summa så nu väntar jag på soliga dagar
så jag kan dra på mig mina läckra shorts och strutta runt ;)


Gröna shorts Rut m.fl. 199:- Svarta shorts Only 299:- Spetstopp Rut m.fl 199:-
Röda Chinos Only 399:- Corallfärgad Klänning Rut m.fl 299:-



På eftermiddagen så fick jag ett samtal från en god vän...Hon sa orden som
ingen annan sagt till mig...Dom träffade så fint och jag är så tacksam att
någon kan glädjas med en...Du gjorde min dag med din ärlighet och är så
glad att ha en som du i mitt liv och självklart finns det många av dom i min
närhet men den här tjejen är så där himla skönt ärlig...TACK!



Kvällen bjöds på BodyPump med Alf...Kände att jag nog borde ha vilat mina ben
då det var mjölksyra från början till slut men nu väntas TVÅ dagars återhämtning då
jag bilar upp till Färila för jobb...





Så här NÖJDA och GLADA blir man efter en timmes Pump :) PS...Malin...TACK för
dina upplyftande ord ikväll och trevligt att se dig!








En dag med många känslor har nått sitt slut och när jag blickar tillbaka så inser
jag att jag är så tacksam för allt i mitt liv och att man får ha sina "deppdagar"
för livet är inte en dans på rosor hela tiden...

Ha en skön kväll :)



2 kommentarer:

  1. Superkul med så många läsare, glad för din skull! Kram

    SvaraRadera
  2. Och jag är glad att du är en av dom ;) Kram kram

    SvaraRadera