onsdag 28 mars 2012

Arbetsonsdag...


Visste redan när jag gick och la mig igår att jag INTE skulle höra larmet
på mobilen...Tredje ringningen 07.15 så visste jag inte om ljudet var dröm
eller verklighet men efter några sekunder så var jag på benen och bråttom
fick man som vanligt...

Arbetsdagen har varit som alla andra onsdagar fast en sak skiljde sig från
de andra...Jordens hårkocka i en av silarna som fick mig att hulka några
gånger...Undrade om det varit en "catfight" där för jag har aldrig under mina
två år skådat sådan mängd av hår...blää!!! Inget glamoröst jobb man har men
goa arbetskamrater och schyssta arbetstider...

Ja min sambo har kritat på ett år till för Dynamo Moskva...Delade känslor men
jag stöttar honom i beslutet och jag själv anser att han ska passa på så länge han
kan och är skadefri...Tycker han är grym på grillerna trots att han snart är fyrtio
bast...Men visst hade det varit skoj att träda in på anrika IP och åter igen få upp-
leva sin Kärleks "piruetter" och när han dribblar upp motståndarna på läktaren...


Väl hemma så fick man oväntat besök ...Jea och sötaste Silje ett paket och en
 blombukett!!! Fyllde jag år? Namnsdag? Näää inget av dom...Underbar vän
ville bara göra sin vän glad och OM hon gjorde! Finaste tulpanbuketten i vitt
precis dom jag ÄLSKAR mest och så var det paketet :) Tjejen vet precis vad jag
behöver...Någon "snor" mina vattenflaskor och nu fick jag en och inte vilken som
helst utan en sån man kan ha två doseringar proteinpulver i...Två runda burkar som
man skruvar på i botten...Fiffigt tycker jag! Färgen på flarran gjorde ju inte saken
sämre...LOVE IT!
































Nu ska jag runda av kvällen med lite styrketräning och crosstrainer för att sen
sova o möta en förhoppnigsvist SOLIG dag!

2 kommentarer:

  1. Tycker du är en fin vän som ska en ROSA shaker och vita blommor! Har en nöjd Silje som byter kläder och pratar om Lea :) Och pratar naturligtvis om spolknappen på toa hahhahaha kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha!!! Spolknappen höll på att slitas ut ;) Så spännande att den sitter på väggen o dessutom lyser :) Tack för idag rara du <3 SAKNADE dig på Pace sk du veta! Jag fuskade dessutom :( Kram

    SvaraRadera