söndag 1 april 2012

NITTON dagar...

Dagen på simhallen var rätt stressig...Dåligt väder innebär bra med besökare...
Det bara ramla in folk och man fick serva åt både höger och vänster men Mia
och jag styrde upp så det flöt på fint...




Blev tillfrågad om nya magövningar så jag var in i gymmet och körde några tips
för Khatarina, Carina och Cissi...Dom jobbade på flitigt och nu blir det lite utmaning
att klara sidoplankan med ett ben i luften för tjejtrion ;) Dom fixar den men vill att
dom pressar tiden...


Här tränas midjan med Mountain climbs...




Stusslyft fixar magmusklerna...




Sen var det Camillas tur...Hon tyckte att det blivit lite enformigt och tog gärna
emot tips på övningar...Hon är redan bra tränad men tror nog jag fixade så att hon
får känna att hon gjort nya övningar...



Camilla fixar sixpack ;)


På kvällen var det min tur att ge kroppen en omgång stryk...ÄNTLIGEN fick
jag riva av ett pass Pump...Efter att varit vaken sent två nätter och jobbat så
var kroppen slut och likaså hjärnan ;) Men tror mina deltagare tar mina små
missar med en nypa salt och gör jag som sagt en miss så gör dom helt RÄTT 
för dom kan passet klockrent...GRYMT jobbat ikväll UNDERBARA ni som
kom och krutade på ikväll!!! Och så MÅNGA vi var och ni vet att WE WILL
PUMP TO THE END!!!!


LOVE NIKE...



Efter träningen fick man åter igen känslan att vilja nypa sig i armen...Kände
doften av grillat så fort bildörren slogs upp...Vilket LYX! Jag blir så bort-
skämd av min sambo så jag finner knappt ord...Trött o hungrig fick man
sätta sig vid brasan på altan och avnjuta grillad fläskfile med ris, grillade
majskolvar och en god sallad...Själv stod jag för efterrätten som blev glass
med halvtinade hallon och blåbär med hemmagjord varm kola/kaffesås...








Nu är jag långledig...NITTON dagar och dom ska spenderas med nära 
och kära och ett sommrigt BARCELONA...

Gonatt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar