måndag 16 april 2012

There is no place like home...


Hur skönt det än är att bo på hotell och få allt serverat så bara ÄLSKAR
jag känslan av att få kliva innanför dörren till vårt trygga hem...Redan vid
Älvbron brukar jag sätta mig till rätta från en halvliggande position för att
se om man missat nått ;) Fast numera så tar man vägen via Hudik så den
rätta känslan infinner sig inte när man svänger in vid Tjock Anders men så
fort man ser huset från kurvan så faller ett leende på läpparna för jag är
barnsligt hemmakär...


Väl hemma så packades resväskor upp, det tvättades och posten kollades
och allt man gör när man varit bortrest...Men det fanns en sak som jag bara
MÅSTA göra...TRÄNA!!!! Jag kan inte minnas när jag var så sugen på att
köra crosstrainern sist...Nog för att jag älskar att ge järnet på den men det finns
alltid en viss gruvsjuksamhet men den var som bortblåst ikväll...Lovar att jag log
för mig själv när jag körde igång...Väl vid hantlarna så vart jag tveksam på valet
av vikter så jag började fegt..Men märkte att jag inte tappat styrkan på en vecka
utan mest muskler då mina armar numera ser ut som babians!!! Men i am back och
nu ska här tränas efter SJU dagars smöl som Stefan skulle sagt ;)

Tog det rätt lugnt för jag antar att min saknade träningsvän är sugen på ett pass
imogon runt tio snåret och sen löpning på kvällen...


Veckans planering:

Mån: Morgonlöpning, Pace och Kvällslöpning

Tis: Leder Spinning, backträning

Ons: BodyPump med Alf, kvällsjogg med grannen

Tor: BodyPump med Camilla

Fre:VILA

Lör: Pace

Sön: Leder BodyPump


Nä nu väntar sängen för att få vakna upp och njuta av dagen...



Renbäddad och doftar ljuvligt...


Home Sweet Home...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar