torsdag 5 april 2012

What doesn´t kill you makes you STRONGER...










Onsdagsmorgonen kunde inte ha börjat bättre...ÄNTLIGEN var min träningskompis
tillbaka efter att bacillerna tagit henne ifrån mig...Så härligt att ha någon där som får en
att ta i lite extra...Börjar känna mig starkare och starkare men är lite rädd att ta i för
mycket efter att jag skadade min rygg men jag skyndar långsamt kan man säga...

Nu är det påsk och Jea drar till fjälls och jag till Barcelona så träningen får stå lite åt
sidan och ser veckan som en återhämtning och den kommer nog göra mig gott...Men
ska absolut köra järnet fram tills på söndag för att sedan njuta av att bara vara...


Två spännisar som stolt visar upp de små "bulorna" som börjar ta form...



Efter gymmet så drog jag och sambon till Hudik för att inhandla lite nytt på Comfort till
den nyrenoverade gästtoaletten...Bestämde oss för att köra samma märke på pappers-
hållare och handdukshängare som på den andra toan och gissa vad? 50% rabatt på just dom! Det är sånt som får en att le när man knallar ut från affären...Köpte även en glashylla i samma märke som ska sattes  upp ovanför handfatet och även där 50% Jihooo!!!!







 Ljuslykta CULT design by Alvar Aalto Kardemumma...



Gillar den strama formen på hållaren...



Mot kvällningen tog Misha och Julia en prommis runt sjön och var sugen på att hänga med
men jag hade en date på Pace med Annis...Tjejen som hoppade spinningen igår och som
absolut skulle få sota för det ;)










Det blev 30min på crosstrainern med tuffa intervaller för att sedan svettas vidare på rodd/
skidmaskinerna..Sen svidande magövningar och ikväll fick fröken öka 5kg i motstånd och
hon fixade det utan problem...Blev även pushups och upphopp på låda så nog fick hon igen
för att hon inte deltog igår ;) Fantastiskt jobbat ikväll Annis!


Från 5kg till 10kg...Annis gör det så bra...





SKÄRTORSDAG...


Uppe med tuppen för att leverera påskäggen till våra flickor...Nu för tiden så
räcker det inte enbart med godis i dom så jag köpte lite smått o gott på HM
igår och dom blev hur nöjda och tacksamma som helst...



Söta stående påskägg från Åhlens...



Inplanerad morgontur med Jeanette stod sedan på dagens schema...Bör åter igen
erkänna att jag är sämst på att springa den tiden på dygnet då jag fortfarande i
princip "sover"...Normalt sett peppar jag men idag fick bruden höra klagovisor
från början till slut...Alltså det funkar helt enkelt inte...Kroppen skriker NEJ men
min hjärna säger KÖR PÅ! Självklart gav jag inte upp utan matade på tills vi tagit
oss runt...8km blev det och hur skönt som helst när man var klar...




Trött nöjda tejer...





Jonas på g in o köra ett morgonpass...




Kvällen kommer bestå av god mat och goda vänner vid brasan på altan...


GLAD PÅSK!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar