onsdag 11 april 2012

Magic on CAMP NOU...


76000 personer sjunger...76000 personer klappar händerna...76000 personer
gör vågen....Sånt måste upplevas för känslan kan inte beskrivas med ord...
Kunde väl aldrig tro att något sånt skulle imponera på mig men jag gapa nog i
90 minuter och de två timmarna vi var på plats innan matchen...

Dryga timmen innan matchstart stod vi som alla andra och fick oss en skymt av
spelarna som gled in med sina privata bilar...För varje spelare som kom jublades
det och fotoblixtrarna for genom luften...Allt är så stort och vilka fans!









Fabregas på infart...






















På plats 2 timmar innan avspark...




Arenan börjar fyllas...



Satt där och funderade om det skulle bli fullsatt...Tänkte att det skulle vara omöjligt...
För varje minut som gick vällde det in folk...Kolla man inte uppåt på en stund så
blev man chokad och undrade HUR kom dom dit egentligen... Fullt blev det och vi
hade turen att få sitta på rad 13 efter VIPplatserna så vi såg hur bra som helst och
fick runt 100 fantastiska bilder...När jag kollade igenom kameran så märkte jag att
man av någon underlig anledning knäppt 70% av korten på Messi ;)





Självklart inhandlades FCB tröja och givetvis nr 10 på ryggen...



Chips...





Grabbarna värmde upp...





Messis inlägg på hörna...





People people people....















Målglädje...











Fyra mål bjöds det på...



En helt oförglömlig kväll i mitt liv och kan bara säga att jag gärna gör det igen...Vem
trodde att jag som är totalt ointresserad av denna sport skulle sitta där med gåshud
och vid varje mål ställa mig och jubla och klappa händerna som besatt...


FBC har numer fått en liten plats i mitt hjärta....












1 kommentar:

  1. Jag undrar om Messi förstod att världens bästa bandyspelare var på besök den kvällen. Magiskt!

    SvaraRadera