torsdag 19 april 2012

MorgonPULS...


Denna morgon stod stationsträning som dagens utmaning...Vi gjorde i ordning fem
stationer...Hopprep, sneda crunch med viktplatta, jägarvila, benböj med viktstång
och hantellyft med pushup...Körde en minut på varje och 15 sek vila/byte...

Första varvet log vi och det flöt på...Andra varvet var vi inte lika kaxiga längre och
våra face antog sneda grimarser...Tredje varvet började vi låta...ATTANS vad jobbigt
det var...Tempot gjorde så man hade puls hela tiden och man fick ju inte ner den
mellan bytena direkt...Men vi har ett mål och det är att vi ska klara TRETTIO minuter
i sträck!!! Med lite jävlar anamma så ska det gå ;)


1. Hantellyft ovanför huvudet...









2. En puschup och upp igen...


Sneda crunch med viktplatta...







Jägarvila light...



Jägarvila med viktplatta...




Benböj med viktstång...




Hopprep med tempo och höga knän...


Kan lova att vi var helt slut men en väldigt rolig träningsform...Ser fram emot nästa pass
som vi kör till veckan...


Nu laddas för ett pass BodyPump med Camilla och sen blir det VILA tills på söndag
då jag själv har klass och då ska jag äntligen få puscha på mina deltagare och se till att
dom slänger på lite extra ;)


Äntligen har jag inhandlat electrolyte...Ett pulver du blandar i 5 dl vatten och dricker under
passets gång för att öka prestationen...Smakar som apelsinfestis i svag variant och jag
gillar den skarpt...


180:- Team Sportia...



Ha en skön kväll o heja Brynäs!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar