torsdag 5 april 2012

Ljusare tider...


Vaknade och steg upp... Tog en titt i spegeln...Rackarns vad utväxten syntes väl när man
helfärgat istället för att slingat den tidigare...Har lixom känt att mitt liv blivit tråkigare och tråkigare och undrat vad det berott på och nu vet jag svaret!!! Det är just den BRUNA utväxten!!! BLONDS HAVE MORE FUN!!! Skämt och sido men som tur var så hade jag en förpackning MOOD slingblond hemma...Det är just sådana här gånger min skönsjungande frisörska suckar kan jag tro ;) Men jag är lite dumsnål och kör varannan gång hos henne och så min egen "hemmalightning"...Jag är inget proffs men för femtiolappen så är jag helnöjd med resultatet och jag har åter igen ett blondare och roligare liv ;)





















Tog sen en prommis på elljusspåret och fick med mig påskris hem och valet av "färgade"
dun blev givetvis VITA ;)





Sen bara måste jag visa en bild på mina underbart fina kuddar...Samma som jag stylade om
Camilla och Peters vardagsrum med...Och tack Sara Juhlen som stod för inköpet :)







Kvällen spenderades i Färila som alla tisdagkvällar...Alltså spinning är nog det jobbigaste
man kan utföra!!! Jag har nu börjat haka på i dom flesta spurterna istället för att bara peppa  och skrika och ATTANS vad tufft det är! Men alltid en skön känsla att bli totalt slut och känna att man dängt kroppen rejält när man rullar hem mot Ljusdal...


Var in i gymmet en snabbis för att säga hej till alla hurtisar och där hitta jag min kollega på
vår nya roddmaskin....ÄNTLIGEN har vi fått en sån! Så nu har vi ytterligare en maskin att
få upp flåset på..











Ja det var min tisdag det :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar