tisdag 17 april 2012

ÄNTLIGEN...


Det blir väldigt många äntligen den här veckan och i kväll var det ÄNTLIGEN
dags att få trampa på med mina fantastiska deltagare i Färila....Två veckor sen
man satt på sadeln sist så det var 50 pulshöjande minuter och som vi trampade...
Luften nästan gick ur oss...Så jädrans skoj att få leda och se hur dom lyssnar och
kämpar som varje minut vore den sista...LOVE spinning helt enkelt!!!


Svettigt nöjd!


Väl hemma så blev det hockey...Ingen älskare av den sporten men jag hejade på SAIK
 i kväll för jag gillar spänning...Men hoppas givetvis att Brynäs går som segrare ur det här...
Mellan varven fick vi liveunderhållning av finaste Lea...


Cool brutta!


Imorgon kommer ett ÄNTLIGEN igen då jag ska bege mig till Alf på Åsen och skaffa
mig den där goa träningsvärken som bara Pump kan åstadkomma...Just sån där så man
omöjligt kan göra en inbromsning med lårmusklerna när man ska sätta sig på toastolen utan det blir en krashlandning och ett aj! Ärligt så längtar jag efter känslan av brustna muskelceller så det känns att man gett allt!

Julia fixade kvällsfikat ikväll som bestod av vår favorit...Keso med frukt och nötter...
Både nyttigt och gott så bättre kan det inte bli...








Ha en fortsatt bra kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar