torsdag 19 april 2012

Endorfinerna flödar...




Det känns som att man ska träna igen allt man förlorat under en vecka...Lite fel
kanske då kroppen verkligen behöver återhämtning...Jag personligen känner mig
piggare än någonsin och då blir det automatiskt att man kör på lite extra...

Dagen började med en fika med en saknad vän och hennes ursöta lilla kille...
Satt och planerade lite över vår kommande resa till Stockholm...Ska bli så skönt
att bara släppa alla måsten och göra det som faller oss in...HOPPAS på att huvud-
staden bjuder på strålande sol så vi kan njuta av alla uteserveringar...

Lovat mig själv att INTE nätshoppa fler träningsskor... Vissa löften har jag väldigt
svårt att hålla ;) Vissa köper godis, elektronik, smycken....you name it och jag hör
till kategorin skor!!! Kunde bara inte låta bli så dom läckert neongula NIKEskorna
blev ju mina då såklart...Dom hade ju ett fint erbjudande på Sportamore...Köp nu
och betala i juni :) Nappade direkt och några snabba tangettryck senare så hade jag
en orderbekräftelse framför mig...Har faktiskt ett par lika i en annan färg och dom är
så sköna och kommer användas flitigt...


Sportamore har det mesta ;)


Sen var det ÄNTLIGEN dags för det jag SAKNAT mest av allt inom träning...Body Pump
som ikväll kördes av Alf...Vi var ett gäng som valde att gå inomhus i det vackra vädret...
Lastade på som vanligt fast det var ett tag sen jag körde sist så nu kommer den där vankande
gångstilen infinna sig och en massa aj aj aj!!!








Sofie och Petra är två flitiga pumpare...Lite suddig bild dock (mobilkamera)



Pass nummer två kördes direkt efter pumpen då jag hade en träff med Jeanette på Pace...
Blev mest kondition och då körde vi intervaller på crossen och sen ett varv styrka med fria
vikter och sen lämnade jag och Jea som fick köra mage själv för jag hade ytterligare en träff...

Min kära granne vill komma igång med löpningen och naturligtvis hjälper jag till...Hon såg
livrädd ut när jag kom men jag lugnade henne och vi drog iväg...Tjejen har inte sprungit på
ett tag så vi tog det väldigt lugnt och hon fixade närmare 4 km utan problem...Nu har hon fått order om en löptur på samma sträcka som ska utföras helst imorgon och på lördag ska vi ses igen för en lite intensivare sträcka...Bra jobbat Zandra!



Jea körde TUNGA hanteldrag...



Lite lättare vikt för mig då jag är rädd att slita upp skadan igen...


Trött Carina letar sig till sängen...Gonatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar