måndag 16 april 2012

New day...Monday!!!


Gjorde upp en plan igår och den kraschade redan på morgonen...Vi kan
säga så här, sängen var mer lockande än löpningen...Men så kom ett pling
från mobilen och min EFTERLÄNGTADE träningsvän ville riva av ett pass
på Pace efter att ha varit i fjällen i tio dagar UTAN träning!

Vi fick pusha varandra extra mycket för mjölksyran gjorde sig till känna rätt
snabbt men vi tog oss genom passet och kände oss nöjda efteråt...I morgon-
bitti kl 09.05 är det dags för nästa pass och vi har kondition på "schemat"...
Kolsvedjabacken!!! Den kommer ta död på oss men vi lovar att ge den en
match som heter duga för vi är heltaggade efter lång vila!!!

Klockan nitton noll noll så var det ÄNTLIGEN dags för måndagsgänget igen..
Jag själv kände för att ta en kortare sträcka än milen då jag, som jag skrev nyss,
ska köra backträning och spinning imorgon och behöver då ha pigga ben för att
orka...Jag och Anna-Lena tog 8,3km och resten av gänget milen...

Anna-Lena som inte sprungit på ett tag trodde att vi skulle ta ett varv runt "pölen"
men tji fick hon...Jag dubblade lixom turen och visste väl att hon skulle fixa det...
All in helt enkelt...Klapp på axeln till den tjejen!






Maria tyckte det var dax att öka på sträckan så nästa måndag så lägger vi
rutten runt Växnan...Ska bli härligt med en långlöpning med ett härligt gäng...


Tack o gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar