lördag 14 april 2012

Another day in paradise...


Så härligt att vakna runt tiotiden helt utvilad för nya äventyr...Bara dra på
sig mysdressen och ta hissen fem våningar ner och avnjuta den spanska
frukosten...Oftast blir det en timmes "bara ta det lugnt och smälta frullen"
innan vi beger oss ut i stadspulsen...

Akvariumbesök har vi hunnit med...Så läckert att vara så nära hajar men
för mig var tiden där inne lite jobbig då jag lider av klaostrofobi...Packat
med folk, trångt och syrefattigt är inte vad jag gillar och ännu värre när man
inte har koll på vart utgången befinner sig...Men jag fixade det och lyckades
knäppa någon bild...





























Igår var vi  på Navarra och åt en god middag men startade med lite tapas...Spännande
med alla dessa små rätter som aptitretare...
















Paella...



Lea och 42 TORRESflaskor...








Sen strosade vi ner mot havet och stannade till för en FIKA såklart!







Muffins sååå goooda...








Mums..



Shopping har man hunnit med och nu funderar man hur allt ska få plats :) Nästan så
att jag är kräksjuk på ZARAbutiker då dom finns i varje hörn och naturligtvis så ska
man in på ALLA också ;) Hittade ÄNTLIGEN ett par ljusa jeans på TH som blev
mina och Julia hittade en jacka...


Nöjda brudar...





Nu ska vi börja packa och sen ut på stan en sista gång för middag och bara strosa i
det härliga vädret (+17) Sen blir det sängen för vårt flyg går tidig imorgonbitti...





Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar