torsdag 26 april 2012

Frustrerad är mitt förnamn... 


Date på Pace med två sköna bönor...Stationstränig skulle det bli och som jag
längtat..Vi plussade på två övningar idag, triceps på bänk och en magövning till...
Totalt 6 stationer och slog till med fem varv och kan lova det kändes men till nästa
pass så lägger vi till mer konditionsbitar då vi förhoppningsvis har tillgång till den ny-
renoverade avdelningen och mer plats för vi blev tvungna att köra nere när det var
mycket folk på övervåningen...



Nya magövningen som Maria Eriksson visade mig igår...Trä stången över benen...




Benen rakt ut utan att nudda golvet och sen tillbaka...




Och slutligen ut med armar och ben...(Raka ben under hela övningen)



När vi kört klart så låg jag där på golvet och gjorde just inget och vad hände???
Jo min sträckning i ryggen kom tillbaka som en blixt från klarblå himmel...Inte en hantel
i närheten utan bara en pinne som väger nada och det bara händer...Gjorde så
ont och kröp upp i massagestolen men inte hjälpte det...Blir så frustrerad och jag
som längtat så efter kvällens BodyPump :(




Jea var inte riktigt nöjd efter stationerna utan fortsatte med maskinerna...






Annis stretchar...



Ligger nu nedbäddad i soffan med hästliniment på ryggen och värktabletter i kroppen
och hoppas jag är bättre tills vi drar till Stockholm imorgon...Ärligt så är det väldigt sällan
jag ligger på soffan och kollar tv och läser en tidning den här tiden och måste erkänna att det är rätt mysigt...Men får jag välja så river jag hellre av ett toksvettigt pass med bästa Camilla!!!















Ha en bra torsdagkväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar