fredag 10 februari 2012

WorkingGirl...


Idag har man jobbat o inte hunnit med så mycket annat...
Tjänsten på simhallen passar mig som handen i handsken...
Ett varierande arbete där man får träffa massor av människor
i alla åldrar...

Ikväll fick jag äran att lägga upp ett träningsprogram för en
tjej som gått in för träningen och så kul att se glöden i hennes ögon...
Då vi ÄNTLIGEN fått in fria vikter så var det givet att hon skulle
få ett skräddarsytt program som ska stärka henne o forma kroppen...

Vi körde på rejält och tror hon kommer vakna imorgon och känna att
 hon haft en date med Carina ;)




Ni vet att ni kostnadsfritt får en instruktion i vårt otroligt fräscha
ACTICgym så välkomna att boka in en tid så tar vi hand om er!!!

Många har undrat varför det inte går att kommentera min blogg men
nu har jag fixat till det så skriv på kära läsare...

Trevlig helg till er alla....






2 kommentarer:

  1. Jag hoppas också på en dejt med Carina snart! ;) bara den här förkylningen vill ge sig .Jag är laddad till tusen!! :D kraaam

    SvaraRadera
  2. I am waiting for you!!! Krya på dig!

    SvaraRadera