söndag 19 februari 2012

JOBB/PUMP...


Avverkat ännu en dag på simhallen...Mer tryck i dag och inte en lugn  stund...

Tillbringade en timme med finaste Emma som kört fast lite i sin träning...Ibland
hamnar man i en "saftyzone" och kör på i samma mönster och ökar inte på vikterna
i gymmet...Pressade henne att öka o nog fixade hon det med rödblommig kinder..
VÅGA utmana säger jag då!!!! Nu ska jag träffa Emma imorgon igen o vi ska gå
igenom magövningar och sen är det bara att köra igång o tror att hon taggar till nu
när hon fått nya utmaningar...KÖR på Emmis!!!!


Emma körde ben så kinderna blossade!

Efter en hektisk dag på jobbet så var det ÄNTLIGEN dax för en av veckans
BÄSTA dagar då jag får köra slut på mina Pumpdeltagare...

Ikväll bad jag min vän Camilla att köra en "dubbel" med mig...Då vi är rätt
jämna o synkade så tycker jag att det är sååååå skoj att få leda tillsammans...
Vi peppar o skriker o lyfter våra deltagare en nivå o tror dom uppskattar lite
förändring...Näst nästa torsdag kör vi en repris kl 18.00....


Här är min kväll i MASSOR av bilder och tack AL för fotohjälp :)

Uppvärmning inför Pumpen ;)


På söndagar innan Pumpen körs CxWorx...30 min styrka från axlar till rumpan...



Instruktör Susanne i snygg pose...





Den här "Lilla Gumman" är Mona som är ansvarig för LesMillsgruppen...






"Twinsuppvärmning"...




Fantastiska deltagare...



Och ännu fler fantastiska deltagare :)



Härligt svidande benböj i 6 min!!!







Bicepslåten är grym...The eye of the Tiger...Man känner sig som Rocky lixom ;)


















Kvällens PULShöjare är utfallslåten där vi efter att ha startat med benböj
och gått över till dynamiska utfall avsluta med utfallssteg med knälyft o slutligen
gör vi utfallssteg med HOPP!!! Här får man bita sig i underläppen o se till att hålla
ut och inte ge upp...MJÖLKSYRA??? Näää vaddå???






























Och så var det dax för upphoppen :P























Härliga söndag o TACK alla för ett GRYMT pass!

























6 kommentarer:

  1. Men Jösses! vilka snygga ledare! :)

    SvaraRadera
  2. Men tackar!!! Färgglada och på bästa humöret!

    SvaraRadera
  3. Jag är super TAGGAD att träna nu! Tack igen Carina, du är grym! :)

    SvaraRadera
  4. Gud vilka starka tjejer!
    //Elin

    SvaraRadera
  5. HÄRLIGT o TACK Emma!!! Du gör d så bra du med o tycker d är så skoj att vi är på G nu!!!

    SvaraRadera
  6. Eller hur Elin!!! PumpStarka lixom ;)

    SvaraRadera