onsdag 8 februari 2012

Kaloribomb o Pump...


Äntligen BodyPump ikväll...Missade i söndags så nu ska det bli skoj att
köra på...

Känt mig lite hängig o inte fått i mig så mycket käk så idag bestämde jag
mig för den otroligt GODA "Husvagnsgrytan" som dessutom är lättlagad...
Massor med kalorier men vad gör väl det om man inte äter den varje dag
och motionerar man så ät bara ät!!!

Den består av en grillad kyckling, 2 pkt bacon i bitar, 5 dl matlagningsgrädde,
2-3 dl riven ost o peppar o serveras med ris...
Dela kycklingen i bitar o lägg i en kastrull, stek bacon och häll i och slå sen på
grädden och i med osten o peppra...Rör om o vips KLART!!!! Koka ris till...



Lea fixade AfterPumpMums...glass med frukt...






Kvällens  pass bestod av en härlig blandning deltagare och min kollega Alf körde slut
på oss...TACK!!!

Min vän Vickan var också på plats o super att hon kommit igång med träningen eftersom
hon har ett stillasittande jobb...



TREVLIG KVÄLL!







2 kommentarer:

  1. Tack för tipset, lät gott. Såg alla ingredidenserna idag inom räckhåll på Ica och kom på att jag läste om denna gryta tidigare idag här på din blogg.

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det smaka!!! Fin kväll till dig med Caroline...

    SvaraRadera