torsdag 23 februari 2012

I`m back...


Morgonen kunde inte ha börjat bättre...Inte en ilning från ljumsken och jag
tog ett andetag o ett klev upp ur sängen... några försiktiga steg och sen
ett YES!!! Kan fortfarande inte trycka ifrån ordentligt men är bara så lycklig
att skadan inte blev värre och att allt går åt rätt håll...

En härlig dag med plusgrader och takdropp var som upplagt för en fika med
Anna och Olle på standardhaket...Mysig stund med mycket prat och fick
ÄNTLIGEN se gofisens små stapplande steg...Man blev ju nästan tårögd...
Om två veckor ska han fylla ett och då ska jag minsann på kalas!

Kvällen har i vanlig ordning bestått av en dos träning...Fick i uppdrag att fota
passet i CxWorx...Bilder som kommer att finnas på Gymmix hemsida inom kort..
Passar på att slänga ut några här oxå...


Susanne o Anna-Lena kör på stenhårt...





Starka deltagare och fyra glad instruktörer...


Sen var det dax för ett pass Pump då jag fick äran att köra en "dubbel" med min
vän Camilla...Gruvade mig lite för att ljumsken skulle sätta stopp för benböj och
utfall men INGA PROBLEM och ingen vart gladare än jag :) Så roligt att vara två 
som leder och hoppas vi kan göra det så ofta som det bara går...TEAMWORK!


C & C...





Snygga outfits ;)


Väl hemma så ekade huset tomt då barnen sover hos mormor för kusinerna från 
Uppsala är där under sportlovet och vad passar inte bättre än en kväll i soffan
viftandes med tårna o datorn i knät och lite gott att äta...


Mitt bara mitt ;)



Som sagt Iám back and HAPPY!








2 kommentarer:

  1. Daaammm, Vilken jäkla snygg pingla du är!! Avis är väl bara förnamnet! En kropp full av muskler MEN jag vet att dom inte har kommit dit av sig själv utan du har förtjänat dom! Good Work!! God Morgon förresten ♥! Kraaam

    SvaraRadera
  2. Då säger jag daammm VILKA ord att vakan till efter en låååång sovmorgon! Tack du liksom gjorde min dag nu...Kram tillbaka fina du <3

    SvaraRadera