måndag 13 februari 2012

Shopping..Sol..Promenad o Pump...


En helt underbar helg har seglat förbi o nu laddas för en ny fartfylld
vecka...

Lördagen tillbringades på Birsta med mina flickor som ville ha mammatid
och hennes VISAkort ;) Shoppade gjorde vi utan problem o naturligtvis
så kom man hem med en kasse från Stadium fylld med ni vet vad....
TRÄNINGSKLÄDER! Men den här gången blev det löpkonfektion för
hela slanten...

Kunde inte motstå vårens nyheter från SOC som jag tycker har snäppat
upp sig en aning när det gäller utseende o kvalite...Och priset är helt ok...
Så nu ska här mina löpsteg tas i en ny outfit i vår och när jag gillar färg så
blev valet en sprakande corall...


349:- Stadium...




Baksidan...

Och så hittade man en passande löpväst bara så där...

399:- Stadium...



Vaknade utvilad till solens strålar idag o fick vårkänlor...
En prommis runt sjön blev ett måste...
Fick se att någon plogat upp en väg på självaste sjön o många
promenerade o åkte spark...Ska absolut ta med mig min dotter
o sparka runt där...




Så ÄNTLIGEN söndagkväll o BODYPUMP!!!

Heltaggad efter att inte sett mina deltagare på TVÅ veckor så rev jag
av ett TOKsvettigt pass med lika heltaggade deltagare...Kan aldrig säga 
det för ofta men ni gör som vanligt min söndag!!! We ROCK together!


Färgchockar som vanligt mina deltagare...











                         




                                                                           
                                                                                




                                                                                   




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar