söndag 26 februari 2012

Ljusdals BK är dom BÄSTA...


Helgen har rusat förbi men innehållit en hel del...Jobbat sen i fredags
men nu är det bara onsdag till veckan sen ledig i NIO dagar och
hoppas då på att få njuta av vackert vårväder sittandes vid husknuten...

Åter igen lagt upp ett program i gymmet till en av mina spinningdeltagare..
Allt gick bra men efter x antal benböj och utfall så vandrade hon ut med
skakiga ben...Meningen var att hon skulle köra det fullt ut idag men hon
kände för att vila upp kroppen efter gårdagens genomkörare och tog en
skidtur istället...Bra jobbat Göransson ;)

"Min hörna"...







ACTICgym..




Emil & Björn körde på...





Klart SÖTASTE badgästen denna helg...Och spana in Olles goa armar...








Lördagen bestod av BANDY!!! Oh jisus vad med folk! Känslan av en
nattmatch befann sig...3100 personer och fullt ös på läktaren...Ja man
rös faktiskt till där ibland...VILKET gäng som fixat sig upp till elitspel
igen...STORT grattis till hela LBK!





Innan slapp i soffan så åker jag nu o river av ett pass BodyPump med
min vapendragare Camilla...


Bandy i mitt hjärta <3




4 kommentarer:

  1. Perfekt med tv apparater i taket, sånt vill vi ha på Pace med!!!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är d!!! TRE st t.o.m :)

    SvaraRadera
  3. Snygg kille som sprang till höger;)

    SvaraRadera
  4. Riktigt snygg teknik på den Björnen ;)

    SvaraRadera