fredag 3 februari 2012

VILA VILA VILA...


Skönt med en träningsfri dag men känner ändå att rastlösheten
smyger sig på då man är van att det händer något varje kväll...
Många undrar hur jag orkar köra på i det tempot jag gör men
inte alls konstigt då jag jobbar väldigt lite nu när min sambo är
i Ryssland...
Beundrar alla som arbetar heltid och har familj och ändå orkar
ta sig iväg och träna på kvällarna...STOR eloge till Er!!!

Idag tog jag en tripp till Hudik för att hitta någon snygg blåsa till
morgondagens tillställning men kom hem med en kasse fylld med
träningskläder!!! Bara att rota fram nått gammalt helt enkelt :)
Jag tillhör dom som GILLAR att shoppa just träningkläder och jag
är VÄLDIGT svag för färgglada plagg som piggar upp tillvaron...
Och tränar man 6 dagar i veckan så krävs även en del ombyten...

Sen tror jag inte jag är ensam om att tycka att träningen blir lite
roligare om man känner sig fräsch...Men helt ok för mig att dra
på mig en tshirt och svarta tights...men har jag ett val så väljer jag
givetvis allt med COLORS!!!!

Ceris/oranga shorts Intersport 149:- Sportbh 149:-/st HM Oranga tights Lindex 69:-





Gröna shorts Intersport 149:- Nikelinne tidigare inköp...

Nu soffläge och The Voice och önskar er alla en trevlig helg o ni där ute...
VÅGA FÄRG!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar