torsdag 16 februari 2012

AFRIKANSKA TONER....





Ikväll for jag upp till Färila för att testa det nya passet i afrikansk dans...
Gillade jag det? OM att jag gjorde! Så härligt att få släppa loss o låta
kroppen bli mjuk o följsam till rytmiska toner som får en att glömma tid 
och rum...Känner hur mycket jag saknat denna dansform o kan bara säga
att Linnéa Granfeldt är en FANTASTISKT bra ledare som med ett leende
på läpparna för oss genom en hel timmes frigörande dans...TACK!

Linnéa...

Vi var 35 personer som sveptes med i dansen o tror antalet kommer öka...

Svettiga o nöjda tjejer...Julia Anna o jag...

Trevlig kväll :)





5 kommentarer:

  1. Underbart!!!!!!!! ;0) Smyg spänner mig lite där jag raa hmm! Haha

    SvaraRadera
  2. Jag hänger gärna med och testar ,jag ÄLSKAR Afro!!! kul att träna nånting annat så där för en kväll ;) Och du ! Tack för sällskapet igår kväll! Ha en skön helg! Kram!

    SvaraRadera
  3. Men vad KUL!!! Då kan du åka med mig nästa torsdag! Men tack själv hörru o nu nöjer vi oss inte med mindre än 17,5 kg :P Kram o Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack för en inspirerande blogg. Jag undrar var du har köpt dina afrodans-kläder eller om du vet var man kan hitta liknande?
    Hälsningar Malin

    SvaraRadera
  5. Hej Malin! Byxorna köpte jag av en tjej som varit i Indien...Ett tips är att kolla på Tradera (sök på haremsbyxa/or) Sen är min topp o sportbh från NIKE...Och tack för att du läser min blogg o blir inspirerad...kram

    SvaraRadera