måndag 27 februari 2012

-13 grader...


Hm...det var inte den temperaturen jag önskat min första lediga dag...
HOPPAS verkligen att graderna sjunker för ikväll nalkas långlöpning
med Annika och Emma och hoppas givetvis att fler dyker upp...
Jag var in på Jogg.se igår o mätte upp en sträcka vi ska springa och
kan säga att det var VÄLDIGT länge sedan jag sprang över sjövarvets
4170 meter så det blir en utmaning som jag ser fram emot och tror
brudarna känner samma sak för nu är vi på gång o tokladdade ;)

Gå gärna in på jogg.se...En bra sida där du kan föra dagbok och mäta
upp och spara dina rundor...




Söndagens Pumppass var energifyllt men deltagarna hade tagit en break
då dom antagligen njutit dagen lång ute av det fina vädret eller firat LBK
som tog sig upp till Elitserien...Men vi som var där tog i för kung och
fosterland och utmanade...Själv puttade man dit 2 kg extra på axlar och
det känns idag...så där härligt öm och det känns att man testat nått nytt...
Tycker man ska våga utmana sig själv ibland och oftast klarar man mer än
vad man tror...Och med lite jävlar anamma och med hjälp av deltagarna som
även dom lade i en högre växel så fixade man det men i form av ett "killerface"


Ligger här o funderar ut min dag och känner helt enkelt för en Pace-
morgon med lite lätt kondition och så får det bli...Ladda prottedrinken
och på med träningskläderna o iväg...






Halvladdad tjej på morgonen...


Pace bjöd på en härligt start men var rätt seg då jag helst tränar på efm eller
kvällarna då jag har mina pass...Men ibland är det skönt att chocka kroppen...

Träffade på Åsa som verkligen kör stenhårt nu...Hon går på mina spinningpass
på tisdagar och söndagar ses vi på BodyPumpen...Idag fick jag bekräftelse
på att hon blivit STARK! Hon stod där och körde fria vikter o vilka armmuskler
som visade sig...Syns väl att hon format om kroppen och hon själv medgav att
just BPn gett resultat...Blir så nöjd när man får se o höra sånt :)


Åsa lunchtränar...


Sen var ju även en av de flitigaste Pejjsarna där..John! Kommer ihåg honom
för 19 år sedan då han satt i kundvagnen på Bas Livs med sina stora ögon och
såg stort på mig där jag satt i kassan...Tror jag var hans Idol ;) Idag kan jag 
nästan säga att han är min "IDOL" Vilken kille...Spänstig, snabb, STARK och
sist men inte minst VILKA BULOR grabben har!!!! Man kan liksom inte sluta
stirra på dom ;) Bjussar på någon bild så får ni dömma själva!


Läckert!




Johns såklart!!!







Nu lite återhämtning inför kvällen och hoppas temperaturen är på vår sida...


Ha en BRA dag alla ni!






3 kommentarer:

  1. Härlig blogg med mycket energi! :) Kommer att följas flitigt. Håller helt med dig angående "killen med kulorna!! En IDOL och förebild för mig i mycket.

    // "Killen med kulornas" stolta syster! :)

    SvaraRadera
  2. Oh tack så mycket o kul att du gillar den :) Och storasystern kommer jag oxå ihåg sen Bas Livstiden...Förstår att du är stolt över din bror o med all rätt för han är en kanonkille ;)

    SvaraRadera
  3. Ni är för goo'a ni två :) tack så mycket, blir super glad och änu mer taggad för träning :D
    // john

    SvaraRadera