måndag 20 februari 2012

TJEJTRION....


Då har man rivit av sista passen med grabbarna och nu äntligen får jag lägga
fokus enbart på löpningen på måndagarna...Ovant att inte bränna upp till Färila
och köra slut på sig för att sen ta ett varv runt sjön med sega "stockar"....
Kommer nog kännas fantastiskt att med pigga fräsha
ben ta en långtur upp emot milen nästa gång jag träffar brudarna...

Ikväll var som vanligt tjejtrion (Emma, Annika o jag) på plats... Första kilometern
var tung och jag ville nästan ge upp men sen hände nått... kanske var det mina super
snygga o otroligt sköna Nikepjux som fick vingar ;)...För helt plötsligt släppte blykänslan
i benen o man föll över i löpning...Första gången på väldigt länge jag verkligen kände
att det var underbart att ösa på lite utan att kurka...

Är så himla glad att Emma o Annika är där varje måndag o sliter på med mig...
Utan dom så blev det nog ingen löpning för mig heller...Så TACK för att ni finns
och att vi gör det här VARJE måndag tillsammans...Tycker vi gör det så jäkla bra!
Vi fixade även en förbättring på nästan EN minut ikväll och den tiden kommer vi
definitivt pressa neråt...

Kvällens höjdpunkt Frukt o Marabou BLACK...Kärlek för gommen kan jag lova!!!






Bigbrother nu...Trevlig kväll till Er....




4 kommentarer:

  1. hhmm vet inte om jag ska våga smaka den där Marabou black! för då är jag nog riktigt fast! för choklad och lakrits är ju riktigt farligt i hop ;) mmmm gott!

    SvaraRadera
  2. Men tack själv, utan dig vart det väl inte av alls :) /annika

    SvaraRadera
  3. :) Så skönt att vi håller i Annika o vi släpper inte taget nu!!!

    SvaraRadera
  4. Jea...TVÅ kakor på TVÅ kvällar!!! Jag är FAST!!!

    SvaraRadera