tisdag 7 februari 2012

Nedbrytning...




Kan bara säga att alkohol o träning inte hör ihop men ibland måste man unna
sig en rejäl fest! Drygt 20 tjejer o så fantastiskt skoj men man fick betala på
söndagen...Tur man har en go vän som hoppade in o körde Pumpen för mig...
TACK Camilla!

Måndagkvällen kom o det var dax för ett dubbelpass spinning o kan lova att
det var dom längsta timmarna i mitt liv...Man märker så väl hur nedbruten man
blir av alkohol men efter passet så vaknade kroppen till liv men inte helt 100 ändå..

Löpningen med tjejerna uteblev men får väl straffa mig själv med två varv då vi
ses nästa måndag ;) Men Emma o Annika fanns som vanligt på plats! Bra där!

Nyss hemkommen från ett pass på Pace med Jea o så fantastiskt skoj att hon får
mig att träna på mornarna då jag verkligen inte gillar det men en skön känsla infinner
sig i kroppen efteråt...TACK Jea för att du ger mig en spark i baken så jag tar mig
iväg...

Idag körde vi på med överkroppsstyrka o dubblade dosen o sen plågade vi våra
blivande "tvättbrädor" med nya magövningar som kändes rejält...

Nu varva ner o sen är det dax att trampa med mina deltagare ikväll...

Sånna här dagar funderar man starkt på att bli nykterist ;)

Trötta men glada efter plågsamma magövningar...Nu jäklar ska rutorna fram!!




1 kommentar: