onsdag 1 februari 2012

Vilodag blev träningsdag...


Firefighters...



Tanken var soffmys efter många intensiva träningsdagar...
Den tanken förbyttes mot ett pass BP med Brandkåren då min
instruktörskollega ligger däckad i förkylning....

Imorgon även ett inhopp för Camilla då jag kör hennes Pump...
Nu gäller det att LADDA med proteiner o kolhydrater om jag
ska orka mig igenom det här då min kropp skriker VILA!!!!

Ser fram emot en återhämtningshelg kan jag lova...


Hemma igen efter kvällens pass med ett gäng supertaggade
brandmän...Dom kämpade på rejält o kom in i tekniken snabbt...

En kille kom fram efter passet o sa - Jag har underskattat Bodypump..
Visste det skulle vara jobbigt men INTE så här jobbigt!!! Me LIKE!!!

Nu är jag helt slut o ligger i soffan o surplar i mig en CORE proteindrink
o känner mig nöjd o glad över att åter igen fått träffa ett glatt gäng!





Härligt gäng som slet hårt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar