torsdag 16 februari 2012

SPORTAMORE...

Om man vill betälla träningskläder/skor på nätet så kan jag
varmt rekomendera Sportamore...Snabb leverans o det BÄSTA
är att dom erbjuder FRI frakt och FRI retur...Så är man osäker på
storlek så beställ 2...

Hämtade ut mina nya springpjux igår och I´M IN LOVE!!!
Sitter som gjutet på mina fötter och är så där härligt färgglada
som jag vill ha det ;)

Men dom ställer jag nu på hyllan...Men på måndag invigs dom
säkerligen...Ikväll blir det barfotadans i Färila och låter mina fötter
vara fria till afrikanska toner...




Och så passa dom ju helt utmärkt till mina nya tröja o väst från Stadium...





3 kommentarer:

  1. Men åh så trevligt, nu kan man ju kommentera ;)
    //Elin

    SvaraRadera
  2. Det var en inställning som jag hade missat men nu så Elin ;)

    SvaraRadera
  3. Snygga!! Ska kika in på sidan å kolla om jag hittar något som passar runt kyrksjön ja me.

    SvaraRadera