torsdag 2 februari 2012

TorsdagsPump...


Coopsallad + Magazine Fitness = Me like!







Hemma igen efter ett inhopp som instruktör på Camillas BPpass...
Innan jag for visste jag inte hur jag skulle orka med att köra på
efter ett rätt så tufft pass igår o med lite vila den här veckan...
Men väl där o headsetet på plats så kom krafter man inte visste
fanns...Hel sal med förväntansfulla deltagare som bara vänta på
att få köra igång...Så det var bara på med musiken o JUST DO IT!!!
Tog lägre vikter än normalt men vet att med deltagarnas hjälp hade
jag fixat mer...Jag taggar dom o dom taggar mig! Men just idag så
behövde min kropp varva ner o inte ge 100%...

På vägen hem svängde man in på Coop o blandade ihop en GOD
sallad med Kyckling,räkor, kräftor, avocado, fetaost, 3 sorters meloner,
pasta o sallad och köpte med mig senaste numret av Magazine Fitness så
nu välförtjänt ryggläge o lite läsning...

TACK för ikväll Bodypumpers..You Rock!!!!



2 kommentarer:

  1. Tänkte fråga dig om tips efter träningskläder.. men ser i blickfånget att denna tidning tipsar om just detta.. :)

    SvaraRadera
  2. Kommer snart börja lägga ut lite modetips så håll ögonen öppna Eliza :)

    SvaraRadera