måndag 20 februari 2012

TräningsVÄRK...





Vaknade o första tanken var...Är jag på väg att bli sjuk? Varenda liten
kroppsdel ömmade...Några sekunder senare så kom leendet...PUMP!!!!
När jag inte kört det sen förra söndagen så är träningsVÄRK ett faktum...
But this kinde of PAIN i LIKE!!!

Kommer bli tufft på kvällens dubbelpass i spinning men har  fixat det i 7
veckor nu så det är bara att bita ihop då kvällens pass med LIFs herrar
blir det sista för den här säsongen...Ett härligt gäng att ha och göra med
och hoppas mitt pass har gett dom en och en annan muskel o kondition
som ska fixa sommarens fotbollslir :) 

HOPPAS oxå att det blir lite större uppslutning på löpningen snart...
Ska inviga mina nya NIKEs på rundan med tjejerna ikväll och får väl
räkna med skavsår i någon form...

Kyrksjön kl 19.45 för alla som vill komma igång!



2 kommentarer:

  1. De är säkerligen superglada och tacksamma när de har dig som instruktör! Kan man bli annat? Ja kommer haka på runt kyrkis bara jag fixar rundan själv "hela vägen" en gång.. Mohaha ha.. Flåsar runt för egen maskin tills dess. Kram å tack för att du är så aktiv på bloggen.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas verkligen att dom är nöjda med mig då jag verkligen gör mitt bästa för att leverera...Klart du ska haka på när du känner att du vill...Kram

    SvaraRadera