lördag 18 februari 2012




Lördagsjobb...


Imorse ville jag VERKLIGEN ligga kvar i sängen o bara dra mig och kliva
upp när lusten föll på...Men men plikten kalla...Visst jag jobbar inte så ofta
men sova länge kan jag inte då mina flickor ska köras till skolan och nu blir
det två helger i rad och får helt enkelt glömma vad sovmorgon innebär...

Bra fart på simhallen idag...Kränger toast o varma chips till höger o vänster
och far fram med skurmaskinen så svetten lackar...Inget finlirsjobb inte men
jag trivs som fisken i vattnet ;)

Blev ett besök på Pace och körde lite överkroppstryrka på ett relativt tomt
gym...Rätt skönt att få köra på själv då det oftast är packat med folk där...



Favorithörnan...










Lagade sen god middag med mina flickor och vi pratade om allt mellan himmel o jord
vid bordet...Många härligt goa klingande skratt blev det...ÄLSKAR tiden med dom...

Melodifestivalsmys o Marängswiss avslutade denna afton o jag säger bara MOLLY!!!
Vilken tjej...Satt med gåshud o hon sjöng rakt in i mitt hjärta o ser henne gärna nå hela
vägen fram till Eurovisionfinalen...GO MOLLY!!!!





Maränswiss med hallon o bananer...










Slutligen ett glas rött och egentid o bloggning...






Ha en fortsatt trevlig lördagskväll...

















2 kommentarer: