torsdag 9 februari 2012

Lill-Babs Caffär...


Dagen började med strålande sol och ett besök till Lill-Babs Caffär
med min goa vän Anna...

Beställde varsin räkmacka o inte vilken som helst utan världens GODASTE
RÄKMACKA!!! Trots proppfull mage så måsta man trycka ner lite dessert
som bestod av en helt underbar marängstubbe med grädde och hallon...
Gissa om att vi rulla ut därifrån...


Handskalade räkor..



Så goood!
ndfmsdhfbsdkjfndsjksn










Avslutar kvällen med ett träningspass med styrka o kan lova att det finns
mycket bränsle att köra på med...

Kan gissa att många fick en idé nu...Måste bara åka till Järvsö o äta Räkmacka!!!
Gör det...ni blir INTE besvikna...

Trevlig kväll!


2 kommentarer:

  1. Åhhhh va sugen jag vart... Såg ju farligt gott ut det där ... Nu har jag bestämmt att när jag är ledig nästa gång är det i Järvsö jag ska luncha :-)
    Kul att du börjat blogga, är in varje dag å läser..
    Maria

    SvaraRadera
  2. Åååå vad kul att du följer min blogg!!! Jaaa du Maria...den är såååå goood den där mackan så det finns inte ord o tycker absolut du ska åka dit o frossa! Kram till dig...

    SvaraRadera