tisdag 14 februari 2012

PAIN....

En dag i veckan så träffs vi...jag och fröken Jeanette....Vårt sista möte
resulterade i 6 dagars träningsVÄRK from hell!!!!! Gruvade mig så inför
dagens outhärdliga magövningar som hon fixar galant...Börjar redan nu
känna av dom så undra hur det ska kännas imorgon? Blev sist tvungen att
be mina barn att inte få mamman att skratta o hosta gick inte alls...

Började med överkroppstyrka där vi nu släppt 10 reps o kör 12 och vi
märkte direkt skillnaden...Ökade även vikterna på hantlarna i vissa övningar
så nu ska vi se till att "bulorna" ska växa ;)


Hanteldrag 15 kg...4x12

Ja o sen den där magövningen jag gruvat mig för i en hel vecka!!!! Ligg
med benen i 90 grader och en viktplatta på 5kg i händerna...Ut med bägge 
benen ner mot golvet o samtidig ner med armarna bakom huvudet o sen ihop...
TRY it!!!


3x20...


Jea vet att jag plågas i den här övningen o är rätt mallig när hon vet att hon
fixar mig en stor dos träningsvärk...





Men Carina ger igen med sidoplankan där hon hägrar ;)...Här ser man till att
pressa upp höften så man verkligen känner att det tar i sidan o sen kommer
utmaningen...UPP med ett ben o stå kvar o fokusera, balansera o BIT I HOP!!!


Fokuserad Jea...

Avslutningsvis en härlig stretsch...


Nöjd o glad o längst bort på löpbandet har vi en hurtis vid namn Linda Eliasson...


Snart dax att dra iväg till Färila o återse mina deltagare som ska förgylla
min kväll på sadeln...Let´s Spinn!!!








7 kommentarer:

  1. hahahha oj oj vad det känns i armarna!! ja sido planka är inte min grejj! :D och ååhh JA jag njuter när Carina får träningsvärk! kram

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot nästa pass redan o då ska vi svettas!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha!! Ja måste sluta följa den här bloggen! Man får ju mindervärdeskomplex !! Shiit så duktiga ni är!!

    SvaraRadera
  4. Inte då Eliza...Var o en jobbar efter sin förmåga o du gör det bra!

    SvaraRadera
  5. Ett stort plus till ormskinnslooken på tightsen

    SvaraRadera
  6. Haha!!! Stefan det är jeanslook ;)

    SvaraRadera